"Je oriƫnteert je op het relevante technologie-, media- en ontwerplandschap en creƫert interactieve mediaproducten die je hebt getest met gebruikers en stakeholders."
Dit semester heb ik veel geleerd over interactieve media. Ik heb veel mediaproducten kunnen maken. Ik heb verschillende onderzoeksmethode kunnen ontdekken om mijn doelgroep te omschrijven. Ik heb ook veel verschillende methodes gebruikt denk hierbij aan de verschillende stylescapes bij het project van Branding bij Boris. Hierin heb ik gekeken naar zijn smaak maar ook gekeken naar de smaak van de doelgroep.
Ik heb ook extra feedback gevraagd aan mijn stakeholders, docenten en groepsgenoten. Zij gaven waardevolle inzichten over hoe ik mijn producten het beste kon vormgeven en verwoorden. Zo heb ik bijvoorbeeld feedback van Bram toegepast door meer kleur toe te voegen. Daarnaast heb ik peerfeedback van klasgenoten en vrienden verwerkt, zoals het gebruik van actieve statements in de footer, zodat je duidelijk kunt zien waar je je bevindt op de website of in de navigatie bar als je op de home pagina bent.
Daarnaast heb ik veel verschillende methodes gebruikt om tot mijn producten te komen. Via het internet ben ik gaan kijken naar wat de doelgroep interesseert en wat voor voorbeelden zij hebben om tot hun producten te komen. Ook heb ik gekeken naar hoe bijvoorbeeld material design gemaakt wordt. Hierdoor kwam ik beter tot de conclusie hoe ik mijn producten moest maken.